Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2022-12-07T21:47:02Z-
dc.date.available2022-12-07T21:47:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г. Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 261-268.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17395-
dc.description.abstractРозглянуто питання оцінки ефективності маркетингових програм на підприємствах роздрібної торговельної мережі та визначено основні показники, що характеризують функціонування системи маркетингу на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractConsider the question of estimation of efficiency of the marketing programs on the enterprises of retail point-of-sale network basic indexes which characterize functioning of the marketing system on an enterprise are certain.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторговельна мережаuk_UA
dc.subjectроздрібна торговельна мережаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttrade networkuk_UA
dc.subjectretail trade networkuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectторговая сетьuk_UA
dc.subjectрозничная торговая сетьuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.titleАспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__39.pdf251.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.