Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383
Назва: Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Парцирна, Т.М.
Жегус, О.В.
Афанасьєва, О.П.
Ключові слова: роздрібна торгівля;підприємства роздрібної торгівлі;маркетинговий потенціал;порівняльний аналіз;retail;retail trade enterprises;marketing potential;comparative analysis;розничная торговля;предприятия розничной торговли;маркетинговый потенциал;сравнительный анализ
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Парцирна Т. М., Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 242-246.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та оцінено маркетинговий потенціал підприємств торгівлі різних форматів, при цьому більш глибоко досліджено потенціал розташування торговельного підприємства.
The marketing potential of trade in various formats is investigated, with a more deeply investigated the potential placement of retailers enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__36.pdf239.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.