Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарцирна, Т.М.-
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.date.accessioned2022-12-07T21:07:48Z-
dc.date.available2022-12-07T21:07:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПарцирна Т. М., Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 242-246.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17383-
dc.description.abstractРозглянуто та оцінено маркетинговий потенціал підприємств торгівлі різних форматів, при цьому більш глибоко досліджено потенціал розташування торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe marketing potential of trade in various formats is investigated, with a more deeply investigated the potential placement of retailers enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectпорівняльний аналізuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectcomparative analysisuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.subjectмаркетинговый потенциалuk_UA
dc.subjectсравнительный анализuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__36.pdf239.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.