Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17369
Название: Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу
Авторы: Ушакова, Н.Г.
Зарецька, Л.М.
Ключевые слова: трейд-маркетинг;заходи;система заходів;trade marketing;activities;system of events;мероприятия;система мероприятий
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ушакова Н. Г., Зарецька Л. М. Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 210-218.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність основних інструментів трейд-маркетингу та особливості їх використання в Україні. Визначено завдання та здійснено класифікацію засобів торгового маркетингу.
The essence of trade marketing instruments is considered and the peculiarities of their use. The tasks and classification of trade marketing measures are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17369
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__32.pdf357.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.