Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУшакова, Н.Г.-
dc.contributor.authorЗарецька, Л.М.-
dc.date.accessioned2022-12-07T19:52:39Z-
dc.date.available2022-12-07T19:52:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУшакова Н. Г., Зарецька Л. М. Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 210-218.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17369-
dc.description.abstractРозкрито сутність основних інструментів трейд-маркетингу та особливості їх використання в Україні. Визначено завдання та здійснено класифікацію засобів торгового маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of trade marketing instruments is considered and the peculiarities of their use. The tasks and classification of trade marketing measures are defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectтрейд-маркетингuk_UA
dc.subjectзаходиuk_UA
dc.subjectсистема заходівuk_UA
dc.subjecttrade marketinguk_UA
dc.subjectactivitiesuk_UA
dc.subjectsystem of eventsuk_UA
dc.subjectмероприятияuk_UA
dc.subjectсистема мероприятийuk_UA
dc.titleМеханізм формування системи заходів трейд-маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__32.pdf357.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.