Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17364
Назва: Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Автори: Печенка, О.І.
Величко, К.Ю.
Боюнець, Ю.О.
Ключові слова: корпоративна культура;конкурентоспроможність;підприємства;вітчизняні підприємства;corporate culture;competitiveness;enterprises;domestic enterprises;корпоративная культура;конкурентоспособность;предприятия;отечественные предприятия
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Печенка О. І., Величко К. Ю., Боюнець Ю. О. Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 188-194.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасний стан корпоративної культури на українських підприємствах. Запропоновано основні напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних компаній на основі створення сильної корпоративної культури.
It was outlines the current state of corporate culture at Ukrainian enterprises. Were proposed the basic directions of improving the competitiveness of domestic companies on the basis of a strong corporate culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17364
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__29.pdf402.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.