Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17364
Название: Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Авторы: Печенка, О.І.
Величко, К.Ю.
Боюнець, Ю.О.
Ключевые слова: корпоративна культура;конкурентоспроможність;підприємства;вітчизняні підприємства;corporate culture;competitiveness;enterprises;domestic enterprises;корпоративная культура;конкурентоспособность;предприятия;отечественные предприятия
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Печенка О. І., Величко К. Ю., Боюнець Ю. О. Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 188-194.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сучасний стан корпоративної культури на українських підприємствах. Запропоновано основні напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних компаній на основі створення сильної корпоративної культури.
It was outlines the current state of corporate culture at Ukrainian enterprises. Were proposed the basic directions of improving the competitiveness of domestic companies on the basis of a strong corporate culture.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17364
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__29.pdf402.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.