Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17364
Title: Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Authors: Печенка, О.І.
Величко, К.Ю.
Боюнець, Ю.О.
Keywords: корпоративна культура;конкурентоспроможність;підприємства;вітчизняні підприємства;corporate culture;competitiveness;enterprises;domestic enterprises;корпоративная культура;конкурентоспособность;предприятия;отечественные предприятия
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Печенка О. І., Величко К. Ю., Боюнець Ю. О. Корпоративна культура як інструмент конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 188-194.
Abstract: Розглянуто сучасний стан корпоративної культури на українських підприємствах. Запропоновано основні напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних компаній на основі створення сильної корпоративної культури.
It was outlines the current state of corporate culture at Ukrainian enterprises. Were proposed the basic directions of improving the competitiveness of domestic companies on the basis of a strong corporate culture.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17364
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__29.pdf402.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.