Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17295
Назва: Маркетингова технологія крос-маркетингу
Автори: Худавердієва, В. А.
Найдьонова., М. І.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Худавердієва В. А., Найдьонова М. І. Маркетингова технологія крос-маркетингу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 325-327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17295
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_konf_22-326-328.pdf182.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.