Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17295
Название: Маркетингова технологія крос-маркетингу
Авторы: Худавердієва, В. А.
Найдьонова., М. І.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Худавердієва В. А., Найдьонова М. І. Маркетингова технологія крос-маркетингу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 325-327.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17295
Располагается в коллекциях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3-4_konf_22-326-328.pdf182.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.