Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265
Назва: The role of marketing research in business
Автори: Zaika, О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Zaika О. The role of marketing research in business. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 286-288.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_konf_22-287-289.pdf143.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.