Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZaika, О.-
dc.date.accessioned2022-12-07T11:30:42Z-
dc.date.available2022-12-07T11:30:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationZaika О. The role of marketing research in business. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 286-288.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleThe role of marketing research in businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-287-289.pdf143.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.