Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265
Title: The role of marketing research in business
Authors: Zaika, О.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Zaika О. The role of marketing research in business. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 286-288.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17265
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-287-289.pdf143.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.