Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16759
Назва: Рекреаційний потенціал як основа формування конкурентоспроможного туристичного продукту.
Інші назви: Recreational potential as the basis for the formation of a competitive tourist product
Рекреационный потенциал как основа формирования конкурентоспособного туристического продукта
Автори: Подольська, О. В.
Ключові слова: рекреаційний потенціал;туризм;конкурентоспроможність;інтеграція;туристичний продукт;recreational potential;tourism;competitiveness;integration;tourist product
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Подольська О. В. Рекреаційний потенціал як основа формування конкурентоспроможного туристичного продукту. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 182 «Економічні науки». 2017. С. 213-220.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 182.
Короткий огляд (реферат): В статті йдеться про ринок туристських та рекреаційних послуг в Україні, який обумовлюється природно-кліматичними, рекреаційними, фінансово-економічними, інтелектуальними, технологічними, інформаційними та іншими ресурсами кожного конкретного регіону, а також станом та ефективністю функціонування рекреаційної інфраструктури. В свою чергу метою розвитку рекреаційного потенціалу є створення конкурентоспроможного туристичного продукту, що формується систематично та цілеспрямовано під впливом різних факторів внутрішнього і зовнішнього середовища.
The article deals with the market of tourism and recreation services in Ukraine, which is conditioned by the natural, climatic, recreational, financial, economic, intellectual, technological, informational and other resources of each particular region, as well as the state and efficiency of recreational infrastructure. In turn, the purpose of development of recreational potential is the creation of a competitive tourist product, which is formed systematically and purposefully under the influence of various factors of the internal and external environment.
В статье идет речь о рынке туристских и рекреационных услуг в Украине, который определяется природно-климатическими, рекреационными, финансовоэкономическими, интеллектуальными, технологическими, информационными и другими ресурсами каждого конкретного региона, а также состоянием и эффективностью функционирования рекреационной инфраструктуры. В свою очередь целью развития рекреационного потенциала является создание конкурентоспособного туристического продукта формируемого систематически и целенаправленно под влиянием различных факторов внутренней и внешней среды.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16759
Розташовується у зібраннях:Випуск 182: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26_182_2017.pdf379.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.