Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодольська, О. В.-
dc.date.accessioned2022-12-04T07:59:54Z-
dc.date.available2022-12-04T07:59:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодольська О. В. Рекреаційний потенціал як основа формування конкурентоспроможного туристичного продукту. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 182 «Економічні науки». 2017. С. 213-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16759-
dc.description.abstractВ статті йдеться про ринок туристських та рекреаційних послуг в Україні, який обумовлюється природно-кліматичними, рекреаційними, фінансово-економічними, інтелектуальними, технологічними, інформаційними та іншими ресурсами кожного конкретного регіону, а також станом та ефективністю функціонування рекреаційної інфраструктури. В свою чергу метою розвитку рекреаційного потенціалу є створення конкурентоспроможного туристичного продукту, що формується систематично та цілеспрямовано під впливом різних факторів внутрішнього і зовнішнього середовища.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the market of tourism and recreation services in Ukraine, which is conditioned by the natural, climatic, recreational, financial, economic, intellectual, technological, informational and other resources of each particular region, as well as the state and efficiency of recreational infrastructure. In turn, the purpose of development of recreational potential is the creation of a competitive tourist product, which is formed systematically and purposefully under the influence of various factors of the internal and external environment.uk_UA
dc.description.abstractВ статье идет речь о рынке туристских и рекреационных услуг в Украине, который определяется природно-климатическими, рекреационными, финансовоэкономическими, интеллектуальными, технологическими, информационными и другими ресурсами каждого конкретного региона, а также состоянием и эффективностью функционирования рекреационной инфраструктуры. В свою очередь целью развития рекреационного потенциала является создание конкурентоспособного туристического продукта формируемого систематически и целенаправленно под влиянием различных факторов внутренней и внешней среды.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 182.-
dc.subjectрекреаційний потенціалuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectrecreational potentialuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjecttourist productuk_UA
dc.titleРекреаційний потенціал як основа формування конкурентоспроможного туристичного продукту.uk_UA
dc.title.alternativeRecreational potential as the basis for the formation of a competitive tourist productuk_UA
dc.title.alternativeРекреационный потенциал как основа формирования конкурентоспособного туристического продуктаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 182: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26_182_2017.pdf379.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.