Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16711
Назва: | Управління ефективністю використання робочого часу в державній службі |
Інші назви: | Управление эффективностью использования рабочего времени в государственной службе Management of effective use of working hours in public service |
Автори: | Корнієцький, О. В. Дудник, О. В. |
Ключові слова: | ефективність;державний сектор;управління;робочий час;державна служба;эффективность;государственный сектор;управление;рабочее время;государственная служба;efficiency;public sector;management;working hours;public service |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Корнієцький О. В., Дудник О. В. Управління ефективністю використання робочого часу в державній службі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 152-160. |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177; |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті розглянуто внутрішню ефективність діяльності державних
службовців, а враховуючи що їх головним та незамінним ресурсом є час, визначено, що
саме управління ефективністю використання робочого часу має визначальний характер
на підвищення діяльності та продуктивності працівників державного сектору. Визначено,
що ефективність державної служби має розглядатися в двох аспектах – як ефективність
виконання бізнес-операцій в середині організації та ефективність взаємодії з зовнішнім
середовищем. Складовими елементами підвищення ефективності використання робочого
часу в державній службі є: автоматизація бізнес-процесів, деталізація операцій в
технологічних картках та проведення мотивації працівників. В данной статье рассмотрена внутренняя эффективность деятельности государственных служащих. Их главным и незаменимым ресурсом является время, и поэтому именно управление эффективностью использования рабочего времени имеет определяющее значение в повышении производительности и эффективности работников государственного сектора. Определено, что эффективность государственной службы должно рассматриваться в двух аспектах – как эффективность выполнения бизнесc операций внутри организации и эффективность взаимодействия с внешней средой. Составными элементами повышения эффективности использования рабочего времени в государственной службе являются: автоматизация бизнес-процессов, детализация операций в технологических картах и проведения мотивации работников. In this article internal efficiency of activities of government employees is considered. Their main thing and an irreplaceable resource is time and therefore performance management of use of working hours has the determining value in performance improvement and efficiency of workers of a public sector. It is determined what efficiency of public service shall be considered in two aspects – as efficiency of accomplishment of business activities in the organization and efficiency of interaction with the external environment. Components of increase in efficiency of use of working hours in public service are: automation of business processes, disaggregation of transactions in flow charts and carrying out motivation of workers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16711 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 177: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20_177_2016.pdf | 378.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.