Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16711
Title: Управління ефективністю використання робочого часу в державній службі
Other Titles: Управление эффективностью использования рабочего времени в государственной службе
Management of effective use of working hours in public service
Authors: Корнієцький, О. В.
Дудник, О. В.
Keywords: ефективність;державний сектор;управління;робочий час;державна служба;эффективность;государственный сектор;управление;рабочее время;государственная служба;efficiency;public sector;management;working hours;public service
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Корнієцький О. В., Дудник О. В. Управління ефективністю використання робочого часу в державній службі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 152-160.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177;
Abstract: В даній статті розглянуто внутрішню ефективність діяльності державних службовців, а враховуючи що їх головним та незамінним ресурсом є час, визначено, що саме управління ефективністю використання робочого часу має визначальний характер на підвищення діяльності та продуктивності працівників державного сектору. Визначено, що ефективність державної служби має розглядатися в двох аспектах – як ефективність виконання бізнес-операцій в середині організації та ефективність взаємодії з зовнішнім середовищем. Складовими елементами підвищення ефективності використання робочого часу в державній службі є: автоматизація бізнес-процесів, деталізація операцій в технологічних картках та проведення мотивації працівників.
В данной статье рассмотрена внутренняя эффективность деятельности государственных служащих. Их главным и незаменимым ресурсом является время, и поэтому именно управление эффективностью использования рабочего времени имеет определяющее значение в повышении производительности и эффективности работников государственного сектора. Определено, что эффективность государственной службы должно рассматриваться в двух аспектах – как эффективность выполнения бизнесc операций внутри организации и эффективность взаимодействия с внешней средой. Составными элементами повышения эффективности использования рабочего времени в государственной службе являются: автоматизация бизнес-процессов, детализация операций в технологических картах и проведения мотивации работников.
In this article internal efficiency of activities of government employees is considered. Their main thing and an irreplaceable resource is time and therefore performance management of use of working hours has the determining value in performance improvement and efficiency of workers of a public sector. It is determined what efficiency of public service shall be considered in two aspects – as efficiency of accomplishment of business activities in the organization and efficiency of interaction with the external environment. Components of increase in efficiency of use of working hours in public service are: automation of business processes, disaggregation of transactions in flow charts and carrying out motivation of workers.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16711
Appears in Collections:Випуск 177: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_177_2016.pdf378.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.