Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16367
Название: | Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі |
Авторы: | Гайдай, Ю.В. |
Ключевые слова: | організаційна культура;підприємства;торгівля;підприємства торгівлі;organizational culture;enterprises;trade;trade enterprises;организационная культура;предприятия;торговля;предприятия торговли |
Дата публикации: | 2012 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 316-323. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто питання механізму впливу організаційної культури на
діяльність підприємств торгівлі шляхом дослідження принципів та критеріїв,
що впливають на економічну, організаційну та соціально-психологічну
діяльність підприємства. Механізм управління є складовою системи
управління, що забезпечує дієвий вплив на фактори, які обумовлюють
результат діяльності об’єкта управління. The question of the mechanism of the influence of organizational culture on firm's trade through study of the principles and criteria that affect the economic, organizational, social and psychological activities of the company. Mechanism management is a component management system that provides an effective influence on the factors that determine the result of the control object. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16367 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 2 (16) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2012_2_46.pdf | 252.88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.