Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16367
Назва: Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі
Автори: Гайдай, Ю.В.
Ключові слова: організаційна культура;підприємства;торгівля;підприємства торгівлі;organizational culture;enterprises;trade;trade enterprises;организационная культура;предприятия;торговля;предприятия торговли
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 316-323.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання механізму впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі шляхом дослідження принципів та критеріїв, що впливають на економічну, організаційну та соціально-психологічну діяльність підприємства. Механізм управління є складовою системи управління, що забезпечує дієвий вплив на фактори, які обумовлюють результат діяльності об’єкта управління.
The question of the mechanism of the influence of organizational culture on firm's trade through study of the principles and criteria that affect the economic, organizational, social and psychological activities of the company. Mechanism management is a component management system that provides an effective influence on the factors that determine the result of the control object.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16367
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_46.pdf252.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.