Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16367
Title: Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі
Authors: Гайдай, Ю.В.
Keywords: організаційна культура;підприємства;торгівля;підприємства торгівлі;organizational culture;enterprises;trade;trade enterprises;организационная культура;предприятия;торговля;предприятия торговли
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 316-323.
Abstract: Розглянуто питання механізму впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі шляхом дослідження принципів та критеріїв, що впливають на економічну, організаційну та соціально-психологічну діяльність підприємства. Механізм управління є складовою системи управління, що забезпечує дієвий вплив на фактори, які обумовлюють результат діяльності об’єкта управління.
The question of the mechanism of the influence of organizational culture on firm's trade through study of the principles and criteria that affect the economic, organizational, social and psychological activities of the company. Mechanism management is a component management system that provides an effective influence on the factors that determine the result of the control object.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16367
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_46.pdf252.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.