Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16360
Title: Інтернет-маркетинг у туризмі
Authors: Парцирна, Т.М.
Фадєєва, Є.С.
Keywords: інтернет-маркетинг;туризм;internet marketing;tourism;интернет-маркетинг;туризм
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Парцирна Т. М., Фадєєва Є. С. Інтернет-маркетинг у туризмі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 264-271.
Abstract: Розглянуто ситуацію на ринку туризму. Проаналізовано тенденції розвитку молодіжного туризму в Україні за 2010-1012 рр. Відстежено шляхи просування туристичних послуг для суб’єктів туристичної діяльності та запропоновано нові напрями їх просування для популярних соціальних мереж.
We consider the situation in the tourism market. Analyzed trends in the development of youth tourism in Ukraine in 2010-1012 was in the article tracing the path of travel services for the promotion of tourism stakeholders and propose new directions for the promotion of popular social networks.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16360
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_39.pdf327.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.