Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16360
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПарцирна, Т.М.-
dc.contributor.authorФадєєва, Є.С.-
dc.date.accessioned2022-11-30T22:24:35Z-
dc.date.available2022-11-30T22:24:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПарцирна Т. М., Фадєєва Є. С. Інтернет-маркетинг у туризмі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 264-271.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16360-
dc.description.abstractРозглянуто ситуацію на ринку туризму. Проаналізовано тенденції розвитку молодіжного туризму в Україні за 2010-1012 рр. Відстежено шляхи просування туристичних послуг для суб’єктів туристичної діяльності та запропоновано нові напрями їх просування для популярних соціальних мереж.uk_UA
dc.description.abstractWe consider the situation in the tourism market. Analyzed trends in the development of youth tourism in Ukraine in 2010-1012 was in the article tracing the path of travel services for the promotion of tourism stakeholders and propose new directions for the promotion of popular social networks.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectинтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг у туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_39.pdf327.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.