Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Название: Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства
Авторы: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключевые слова: маркетинг;торгове підприємство;marketing;trading company;маркетинг;торговое предприятие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 258-264.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.
The problem of question is considered in relation to the choice of rational politics of development of trade networks. The basic component elements of complex of marketing of modern point-of-sale enterprise are certain and offered additional, that will allow more productively to function to any network at the market of pointof-sale services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_38.pdf394.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.