Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2022-11-30T22:15:13Z-
dc.date.available2022-11-30T22:15:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 258-264.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of question is considered in relation to the choice of rational politics of development of trade networks. The basic component elements of complex of marketing of modern point-of-sale enterprise are certain and offered additional, that will allow more productively to function to any network at the market of pointof-sale services.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторгове підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.titleОсновні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_38.pdf394.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.