Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1632
Назва: | Моделювання ефективної роботи підприємств роздрібної торгівлі за умов франчайзингу Design of efficient operation of retailers franchising |
Автори: | Корженко, Катерина Андріївна |
Ключові слова: | франчайзинг;ефективність;товарообіг;фактори;рентабельність;бренд;регресія;франчайзинг;эффективность;товарооборот;факторы;рентабельность;бренд;регрессия;franchise;efficiency;turnover;factors;profitability;brand;regression |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Корженко К.А. Моделювання ефективної роботи підприємств роздрібної торгівлі за умов франчайзингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 272-281. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто торговельну діяльність підприємств, що функціонують за
умов франчайзингу. Проаналізовано зміни обсягів товарообігу та рівнів
рентабельності підприємств-франчайзі в динаміці. На основі маркетингових
досліджень виділено основні фактори впливу на обсяг товарообігу та їх
вагомість. Побудовано багатофакторну регресійну модель ефективної
роботи магазинів-франчайзі. Запропоновано перспективні шляхи стабільного
розвитку торговельної діяльності за системою франчайзингу. Business activities of trade enterprises operating in the context of franchising conditions are considered. The existence of the problem of insufficient coverage of the benefits by cooperation on franchising system is proved. The changes in trade turnover and profitability levels of franchisee-enterprises in dynamics during 2011–2013 years are analyzed. Based on market research and regression analysis the main factors significantly influencing trading process of franchisee-stores are identified. A regression model shows quantitative dependence of trade turnover on the impact of the following factors: brand value, location of the competitors nearby the store, discounted prices, product quality, service levels, compliance with the latest fashion trends, convenience store location. The subjection of consumer’s trademark choice to the brand value of the franchisor-company is defined. The way for sustainable development of trading activities in the context of franchise system is proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1632 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_29.pdf | 349.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.