Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16260
Название: | Особливості взаємодії туроператорів, турагенств та екскурсійних компаній |
Другие названия: | Features of interaction of tourist operators, travel agent and excursion companies Особенности взаимодействия туроператоров, турагентства экскурсионных компаний |
Авторы: | Голованова, Г. Є. |
Ключевые слова: | туристичний оператор;туристичний агент;туристична компанія;tourist operator;travel agent;excursion company |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Голованова Г. Є. Особливості взаємодії туроператорів, турагенств та екскурсійних компаній. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 212-220. |
Серия/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття розкриває загальні поняття, які відносяться до об’єктів дослідження.
Автор надав опис суб’єктам туризму та дав визначення основним туристичним
підприємствам і організаціям. Було сформулювало основні відмінності та взаємозв’язок
між туроператорами, турагенствами та екскурсійними компаніями. Основними
перспективними напрямками дослідження по даній тематиці можуть бути наступні:
удосконалення управління спеціалізацією туристичних компаній, а також розширення
властивостей туристичного продукту. The article reveals general concepts that relate to research objects. The author described the subjects of tourism and defined the main tourist enterprises and organizations. The main differences and interconnections between tour operators, tourists and excursion companies were formulated. The main promising directions of research on this subject can be the following: improving the management of the specialization of travel companies, as well as the expansion of the properties of the tourist product. Статья раскрывает общие понятия, которые относятся к объектам исследования. Автор предоставил описание субъектов туризма и дал определение основным туристическим предприятиям и организациям. Были сформулированы основные отличия и взаимосвязь между туроператорами, турагентствами и экскурсионными компаниями. Основными перспективными направлениями исследования по данной тематике могут быть следующие: совершенствование управления специализацией туристических компаний, а также расширение свойств туристического продукта. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16260 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 188: Економічні науки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
26_188_2017.pdf | 389.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.