Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолованова, Г. Є.-
dc.date.accessioned2022-11-30T11:57:00Z-
dc.date.available2022-11-30T11:57:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГолованова Г. Є. Особливості взаємодії туроператорів, турагенств та екскурсійних компаній. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 212-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16260-
dc.description.abstractСтаття розкриває загальні поняття, які відносяться до об’єктів дослідження. Автор надав опис суб’єктам туризму та дав визначення основним туристичним підприємствам і організаціям. Було сформулювало основні відмінності та взаємозв’язок між туроператорами, турагенствами та екскурсійними компаніями. Основними перспективними напрямками дослідження по даній тематиці можуть бути наступні: удосконалення управління спеціалізацією туристичних компаній, а також розширення властивостей туристичного продукту.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals general concepts that relate to research objects. The author described the subjects of tourism and defined the main tourist enterprises and organizations. The main differences and interconnections between tour operators, tourists and excursion companies were formulated. The main promising directions of research on this subject can be the following: improving the management of the specialization of travel companies, as well as the expansion of the properties of the tourist product.uk_UA
dc.description.abstractСтатья раскрывает общие понятия, которые относятся к объектам исследования. Автор предоставил описание субъектов туризма и дал определение основным туристическим предприятиям и организациям. Были сформулированы основные отличия и взаимосвязь между туроператорами, турагентствами и экскурсионными компаниями. Основными перспективными направлениями исследования по данной тематике могут быть следующие: совершенствование управления специализацией туристических компаний, а также расширение свойств туристического продукта.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188.-
dc.subjectтуристичний операторuk_UA
dc.subjectтуристичний агентuk_UA
dc.subjectтуристична компаніяuk_UA
dc.subjecttourist operatoruk_UA
dc.subjecttravel agentuk_UA
dc.subjectexcursion companyuk_UA
dc.titleОсобливості взаємодії туроператорів, турагенств та екскурсійних компанійuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of interaction of tourist operators, travel agent and excursion companiesuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности взаимодействия туроператоров, турагентства экскурсионных компанийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 188: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26_188_2017.pdf389.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.