Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16013
Назва: | Сучасні конкурентні стратегії організації: сутність, особливості, переваги та недоліки |
Інші назви: | Modern competitive strategies of the organization: essence, features, advantages and disadvantages |
Автори: | Устименко, А. В. |
Науковий керівник : | Грідін, О. В. |
Ключові слова: | конкурентна стратегія;конкурентна перевага;конкурентна поведінка;ринок;competitive strategy;competitive advantage;competitive behavior;market |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Устименко А. В. Сучасні конкурентні стратегії організації: сутність, особливості, переваги та недоліки. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 151-154. |
Серія/номер: | Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено сутність поняття «конкурентна стратегія». Встановлено тісну залежність
вибору конкурентної стратегії, що обирається організацією від типу конкурентної переваги і розміру цільовогоринку. З’ясовано, що конкурентні переваги умовно можна розподілити на два типи. Виявлено дві групи чинників, що здійснюють вплив на конкурентні переваги. Окреслені основні ознаки конкурентних переваг. Встановлено, що досліджені конкурентні стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок відповідних конкурентних переваг і слугують орієнтиром його майбутньої діяльності. The article summarizes the essence of the concept of "competitive strategy". The close dependence of the choice of competitive strategy chosen by the organization on the type of competitive advantage and the size of the target market is established. It is found that the competitive advantages can be divided into two types. Two groups of factors affecting competitive advantage have been identified. The main features of competitive advantage are outlined. It is established that the researched competitive strategies are aimed at increasing the competitiveness of the enterprise at the expense of the relevant competitive advantages and serve as a guide of its future activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16013 |
ISBN: | 978-617-7602-78-0 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник СНТ_випуск 2_2019-151-154.pdf | 909.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.