Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГрідін, О. В.-
dc.contributor.authorУстименко, А. В.-
dc.date.accessioned2022-11-29T06:18:13Z-
dc.date.available2022-11-29T06:18:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУстименко А. В. Сучасні конкурентні стратегії організації: сутність, особливості, переваги та недоліки. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 151-154.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-78-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16013-
dc.description.abstractУ статті узагальнено сутність поняття «конкурентна стратегія». Встановлено тісну залежність вибору конкурентної стратегії, що обирається організацією від типу конкурентної переваги і розміру цільовогоринку. З’ясовано, що конкурентні переваги умовно можна розподілити на два типи. Виявлено дві групи чинників, що здійснюють вплив на конкурентні переваги. Окреслені основні ознаки конкурентних переваг. Встановлено, що досліджені конкурентні стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок відповідних конкурентних переваг і слугують орієнтиром його майбутньої діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article summarizes the essence of the concept of "competitive strategy". The close dependence of the choice of competitive strategy chosen by the organization on the type of competitive advantage and the size of the target market is established. It is found that the competitive advantages can be divided into two types. Two groups of factors affecting competitive advantage have been identified. The main features of competitive advantage are outlined. It is established that the researched competitive strategies are aimed at increasing the competitiveness of the enterprise at the expense of the relevant competitive advantages and serve as a guide of its future activity.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентна поведінкаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitive behavioruk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleСучасні конкурентні стратегії організації: сутність, особливості, переваги та недолікиuk_UA
dc.title.alternativeModern competitive strategies of the organization: essence, features, advantages and disadvantagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-151-154.pdf909.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.