Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1565
Назва: | Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю Shaping the service quality policy in tourist enterprises |
Автори: | Ольшанський, Олександр Васильович |
Ключові слова: | політика;якість;послуга;туризм;підприємство;управління;политика;качество;услуга;туризм;предприятие;управление;policy;quality;tourism;enterprise;management |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Ольшанський О.В. Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 240-250. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблеми формування політики якості послуг на
підприємствах туристичного профілю в умовах сучасного світового ринку та
європейської інтеграції України. Ефективність діяльності підприємств
туристичного профілю залежить від якості туристичного продукту.
Очевидно, що якість туристичного продукту є основною складовою
конкурентоспроможності підприємства туристичного профілю. Особливу
увагу приділено аналізу організаційно-економічного механізму управління
якістю туристичних послуг, який складається з трьох рівнів:
функціонального, інструментального та корпоративного. Запропоновано
напрями реалізації політики у сфері підвищення якості надання туристичних
послуг. Problems of shaping of the service quality policy in tourist enterprises under the conditions of the present-day world market and the European integration of Ukraine are addressed. Efficiency of tourist enterprises' activity depends on quality of the tourist product. It is obvious that quality of the tourist product is a key element of the tourist enterprise’s competitive ability. Special attention is given to analysis of levels of the organization and economic mechanism of the tourist service quality management, which consists of the following three levels: functional, tool and corporate. Shaping of the service quality policy in tourist enterprises depends on the following factors: 1. Condition of facilities, specifically: convenient layout and high-quality space planning of the enterprise’s premises, provision of its public premises and residential rooms with comfortable furniture and equipment. 2. Use of advanced service techniques, which determine the procedure and methods of cleaning of public premises and residential rooms; check-in and check-out of guests, etc. 3. High professionalism and competence of the service personnel, their skills and readiness to provide the guest with service accurately, quickly and courteously. 4. Service quality management that provides for elaboration and implementation of quality standards, personnel training, service overseeing, adjustment and refinement. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1565 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_26.pdf | 435.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.