Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15624
Название: Сервісний продукт готелю як результат управління клієнтоорієнтованістю персоналу підприємства сфери гостинності
Авторы: Джгуташвілі, Н. М.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Джгуташвілі Н. М. Сервісний продукт готелю як результат управління клієнтоорієнтованістю персоналу підприємства сфери гостинності. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 322-323 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15624
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-323-324.pdf187.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.