Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1561
Назва: Особливості розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства ресторанного бізнесу
Peculiarities of elaboration and implementation of a competitive strategy for a restaurant enterprise
Автори: Пічугіна, Татьяна Сергеевна
Ткачова, Світлана Сергіївна
Ткаченко, Ольга Петрівна
Чатченко, Ольга Євгенівна
Ключові слова: конкурентоспроможність;конкурентна стратегія;ефективність;ресторанний бізнес;конкурентоспособность;конкурентная стратегия;эффективность;ресторанный бизнес;competitive ability;competitive strategy;efficiency;restaurant business
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пічугіна Т.С., Ткачова С.С., Ткаченко О.П., Чатченко О.Є. Особливості розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства ресторанного бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 217-227.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємств ресторанного бізнесу з урахуванням їх специфічних особливостей з метою подолання негативних явищ і досягнення високої соціальноекономічної ефективності розвитку підприємств цієї галузі в посткризових умовах.
The article is devoted to the research of the theoretical foundations and peculiarities of elaboration and implementation of a competitive strategy for restaurant enterprises with due consideration of their specific features. The research article discloses the economic substance of «competitive ability» and «competitive strategy» with definition of their specific features in the restaurant business. Taking into consideration the theoretical aspects of elaboration of a competitive strategy for an enterprise, specific features of the restaurant business and operational trends of the domestic restaurant market, a structurally logical scheme of elaboration and implementation of a competitive strategy for a selfcontained restaurant enterprise has been substantiated. The set forth proposals enable restaurant enterprises, operating in the low-, medium- and high-price segments, to build competitive advantages, to manage them and to timely take relevant measures for maintaining the competitive ability, supporting and strengthening the competitive position in the long strategic view, with the aim of eliminating the negative developments and achieving high socioeconomic efficiency of development of enterprises in that sector under the postcrisis conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1561
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_2_24.pdf379.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.