Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15543
Назва: Методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємств
Автори: Андросова, Т.В.
Чернишова, Л.О.
Козуб, В.О.
Ключові слова: підприємства;конкурентоспроможність;міжнародна конкурентоспроможність;оцінка;enterprises;competitiveness;international competitiveness;rating;предприятия;конкурентоспособность;международная конкурентоспособность;оценка
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Андросова Т. В., Чернишова Л. О., Козуб В. О. Методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 189-197.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз методів її оцінки, сформовано завдання й базові положення механізму визначення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Розроблено заходи з формування міжнародних конкурентних переваг підприємства.
The article examines the nature of the international competitiveness of enterprises. The analysis methods of assessment, formed the task and the basic provisions of the mechanism determining the level of international competitiveness. The measures of the formation of international competitive advantage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15543
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_29.pdf259.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.