Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15528
Назва: Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері міжнародного туризму в кризових умовах
Автори: Воронкова, А. А.
Худавердієва, В. А.
Храпач, К. Г.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Воронкова А. А., Худавердієва В. А., Храпач К. Г. Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері міжнародного туризму в кризових умовах. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 252-253 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15528
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-253-254.pdf268.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.