Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15528
Title: Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері міжнародного туризму в кризових умовах
Authors: Воронкова, А. А.
Худавердієва, В. А.
Храпач, К. Г.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Воронкова А. А., Худавердієва В. А., Храпач К. Г. Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері міжнародного туризму в кризових умовах. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 252-253 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15528
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-253-254.pdf268.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.