Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1530
Назва: Особливості змістовного наповнення категорії "маркетинг"
Інші назви: Features of continuous filling of category «marketing»
Автори: Липовий, Д. В.
Ключові слова: маркетинг;результативність;система управління;комплекс маркетингу;конкурентоспроможність;marketing;effectiveness;management system;marketing complex;competitiveness
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Липовий Д. В. Особливості змістовного наповнення категорії "маркетинг". Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 91-95.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано з точки зору історичного розвитку змістовне формування категорії «маркетинг», розкрито існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності через комплекс маркетингу. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.
The article analyzes the formation of the category «marketing» from the point of view of historical development, reveals the existing peculiarities of the formation and implementation of marketing activities through a marketing complex. The problem components of marketing complex in providing effective and competitive development are determined, on the basis of which possible directions of methodological researches for the future are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1530
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.