Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
Назва: Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
Інші назви: Formation of marketing activity agrarian sphere enterprises
Автори: Іванова, Г. О.
Ключові слова: маркетинг;агробізнес;конкурентоспроможність;система управління;ефективність;marketing;agribusiness;competitiveness;management system;efficiency
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 51-55.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.
The article analyzes the existing features of the formation and implementation of marketing activities by the main subjects of domestic agrarian business - agricultural producers. The problem components of marketing complex in providing effective and competitive development are determined, on the basis of which possible directions of methodological researches for the future are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_1.pdf461.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.