Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
Название: Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
Другие названия: Formation of marketing activity agrarian sphere enterprises
Авторы: Іванова, Г. О.
Ключевые слова: маркетинг;агробізнес;конкурентоспроможність;система управління;ефективність;marketing;agribusiness;competitiveness;management system;efficiency
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 51-55.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.
The article analyzes the existing features of the formation and implementation of marketing activities by the main subjects of domestic agrarian business - agricultural producers. The problem components of marketing complex in providing effective and competitive development are determined, on the basis of which possible directions of methodological researches for the future are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
ISSN: 2524-0455
Располагается в коллекциях:Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11_1.pdf461.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.