Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
Title: Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
Other Titles: Formation of marketing activity agrarian sphere enterprises
Authors: Іванова, Г. О.
Keywords: маркетинг;агробізнес;конкурентоспроможність;система управління;ефективність;marketing;agribusiness;competitiveness;management system;efficiency
Issue Date: 2018
Publisher: Харків
Citation: Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 51-55.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: В статті проаналізовано існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності основними суб'єктами вітчизняного агробізнесу - сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.
The article analyzes the existing features of the formation and implementation of marketing activities by the main subjects of domestic agrarian business - agricultural producers. The problem components of marketing complex in providing effective and competitive development are determined, on the basis of which possible directions of methodological researches for the future are offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1524
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_1.pdf461.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.