Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1522
Назва: Pricing in the system of agricultural enterprise economic development mechanism
Інші назви: Ціноутворення в системі механізму економічного розвитку агробізнесу
Автори: Dudnyk, O. V.
Podolska, O. V.
Smihunova, O. V.
Ключові слова: price;pricing;mechanism of price formation;agrarian enterprises;ціна;ціноутворення;механізм формування ціни;аграрні підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Dudnyk O. V., Podolska O. V., Smihunova O. V. Pricing in the system of agricultural enterprises economic development mechanism. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 43-47.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): The article deals with the peculiarities of pricing for the products of agrarian enterprises; the methods of pricing have been analyzed and an attempt has been made to create a basic model for the formation of prices for agricultural produce in the conditions of the transformational processes of the agrarian market. Forming of price in market conditions comes true under act of demand and supply with the obligatory taking into account of existent internal and external factors after the preliminary select in an enterprise method of pricing. Mechanisms for the formation of prices for agricultural products should be able to address two main objectives: to ensure the profitability of advanced capital and to take into account the quality of production indicators in comparison with the efficiency of its production.
В статті розглянуті особливості ціноутворення на продукцію аграрних підприємств; проаналізовано методи ціноутворення та зроблена спроба створити базову модель формування цін на продукцію сільськогосподарського виробництва в умовах трансформаційних процесів аграрного ринку. Формування ціни в ринкових умовах здійснюється під впливом попиту та пропозиції з обов’язковим врахуванням існуючих внутрішніх та зовнішніх факторів за попередньо обраним в підприємстві методом ціноутворення. Механізм формування ціни на сільськогосподарську продукцію має бути спроможним вирішити два основних завдання: забезпечити прибутковість авансованого капіталу та врахувати якісні показники продукції у співставлення із ефективністю її виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1522
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf875.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.