Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1522
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorDudnyk, O. V.-
dc.contributor.authorPodolska, O. V.-
dc.contributor.authorSmihunova, O. V.-
dc.date.accessioned2022-06-22T18:38:09Z-
dc.date.available2022-06-22T18:38:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationDudnyk O. V., Podolska O. V., Smihunova O. V. Pricing in the system of agricultural enterprises economic development mechanism. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 43-47.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1522-
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of pricing for the products of agrarian enterprises; the methods of pricing have been analyzed and an attempt has been made to create a basic model for the formation of prices for agricultural produce in the conditions of the transformational processes of the agrarian market. Forming of price in market conditions comes true under act of demand and supply with the obligatory taking into account of existent internal and external factors after the preliminary select in an enterprise method of pricing. Mechanisms for the formation of prices for agricultural products should be able to address two main objectives: to ensure the profitability of advanced capital and to take into account the quality of production indicators in comparison with the efficiency of its production.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуті особливості ціноутворення на продукцію аграрних підприємств; проаналізовано методи ціноутворення та зроблена спроба створити базову модель формування цін на продукцію сільськогосподарського виробництва в умовах трансформаційних процесів аграрного ринку. Формування ціни в ринкових умовах здійснюється під впливом попиту та пропозиції з обов’язковим врахуванням існуючих внутрішніх та зовнішніх факторів за попередньо обраним в підприємстві методом ціноутворення. Механізм формування ціни на сільськогосподарську продукцію має бути спроможним вирішити два основних завдання: забезпечити прибутковість авансованого капіталу та врахувати якісні показники продукції у співставлення із ефективністю її виробництва.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectmechanism of price formationuk_UA
dc.subjectagrarian enterprisesuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмеханізм формування ціниuk_UA
dc.subjectаграрні підприємстваuk_UA
dc.titlePricing in the system of agricultural enterprise economic development mechanismuk_UA
dc.title.alternativeЦіноутворення в системі механізму економічного розвитку агробізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf875.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.