Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1520
Title: Соціальна відповідальність підприємств харчової промисловості як основа інноваційного розвитку сучасної економіки
Other Titles: Social responsibility of food industry enterprises as basis of modern economy innovative development
Authors: Пушак, Я. Я.
Лагодієнко, В. В.
Keywords: соціальна відповідальність;бізнес;інновації;інноваційна діяльність;підприємства харчової промисловості;вплив на навколишнє середовище;суспільство;social responsibility;business;innovation;innovative activity;enterprises of the food industry;impact on the environment;society
Issue Date: 2018
Publisher: Харків
Citation: Пушак Я. Я., Лагодієнко В. В. Соціальна відповідальність підприємств харчової промисловості як основа інноваційного розвитку сучасної економіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 27-35.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність впровадження соціальної відповідальності бізнесу, ключові аспекти та напрямки її реалізації. Визначено основні проблеми та шляхи зростання соціальної відповідальності на підприємствах харчової промисловості. Виробництва харчової галузі визначено ресурсомісткими, які мають велику кількість відходів та є джерелом негативного впливу на навколишнє середовище. Розглянуто ключові показники рівня соціальної відповідальності бізнесу та дано оцінку їх впливу на забруднення навколишнього середовища. Обґрунтовано доцільність врахування концепції соціальної відповідальності в стратегію розвитку підприємств харчової промисловості та запровадження інновацій як головного джерела економічного зростання.
The article substantiates the necessity of introduction of social responsibility of business, key aspects and directions of its realization. The basic problems and ways of social responsibility growth at the enterprises of the food industry are determined. Food industry is determined by the resource-intensive, which has a large amount of waste and is a source of negative environmental impact. The key indicators of the level of social responsibility of business are considered and their impact on environmental pollution is assessed. The expediency of taking into account the concept of social responsibility in the enterprises development strategy of the food industry and introduction of innovations as the main source of economic growth is substantiated.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1520
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.