Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушак, Я. Я.-
dc.contributor.authorЛагодієнко, В. В.-
dc.date.accessioned2022-06-22T18:26:49Z-
dc.date.available2022-06-22T18:26:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПушак Я. Я., Лагодієнко В. В. Соціальна відповідальність підприємств харчової промисловості як основа інноваційного розвитку сучасної економіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 27-35.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1520-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність впровадження соціальної відповідальності бізнесу, ключові аспекти та напрямки її реалізації. Визначено основні проблеми та шляхи зростання соціальної відповідальності на підприємствах харчової промисловості. Виробництва харчової галузі визначено ресурсомісткими, які мають велику кількість відходів та є джерелом негативного впливу на навколишнє середовище. Розглянуто ключові показники рівня соціальної відповідальності бізнесу та дано оцінку їх впливу на забруднення навколишнього середовища. Обґрунтовано доцільність врахування концепції соціальної відповідальності в стратегію розвитку підприємств харчової промисловості та запровадження інновацій як головного джерела економічного зростання.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity of introduction of social responsibility of business, key aspects and directions of its realization. The basic problems and ways of social responsibility growth at the enterprises of the food industry are determined. Food industry is determined by the resource-intensive, which has a large amount of waste and is a source of negative environmental impact. The key indicators of the level of social responsibility of business are considered and their impact on environmental pollution is assessed. The expediency of taking into account the concept of social responsibility in the enterprises development strategy of the food industry and introduction of innovations as the main source of economic growth is substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємства харчової промисловостіuk_UA
dc.subjectвплив на навколишнє середовищеuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectenterprises of the food industryuk_UA
dc.subjectimpact on the environmentuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність підприємств харчової промисловості як основа інноваційного розвитку сучасної економікиuk_UA
dc.title.alternativeSocial responsibility of food industry enterprises as basis of modern economy innovative developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.