Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15059
Назва: Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України
Автори: Буданова, О.С.
Ключові слова: туризм;міжнародний туризм;імідж;Україна;tourism;international tourism;image;Ukraine;международный туризм;имидж;Украина
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Буданова О. С. Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 304-312.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання значення міжнародного туризму з точки зору формування економіки країни, експорт та імпорт туристичних послуг, імідж України серед туристів.
Problems of the value of international tourism from the point of the country's economy forming, exporting and importing of touristic services, Ukraine's image among tourists are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15059
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(1)__44.pdf188.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.