Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15059
Название: Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України
Авторы: Буданова, О.С.
Ключевые слова: туризм;міжнародний туризм;імідж;Україна;tourism;international tourism;image;Ukraine;международный туризм;имидж;Украина
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Буданова О. С. Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 304-312.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання значення міжнародного туризму з точки зору формування економіки країни, експорт та імпорт туристичних послуг, імідж України серед туристів.
Problems of the value of international tourism from the point of the country's economy forming, exporting and importing of touristic services, Ukraine's image among tourists are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15059
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(1)__44.pdf188.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.