Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15049
Назва: Заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю
Автори: Ольшанський, О.В.
Ключові слова: конкурентоспроможність;підприємства туристичного профілю;competitiveness;enterprises of the tourist profile;конкурентоспособность;предприятия туристического профиля
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ольшанський О. В. Заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 291-297.
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю, визначено основні базові та альтернативні стратегії розвитку підприємств туристичного профілю в умовах конкуренції на основі результатів аналізу типових ситуацій у їх практичній діяльності.
The basic directions of improving the competitiveness of enterprises tourism profile identifies the key basic and alternative strategies for the development of enterprises tourism profile in competition on the basis of the analysis of typical situations in their practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15049
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(1)__42.pdf246.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.