Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулініч, О.А.-
dc.contributor.authorАндросов, В.Ю.-
dc.date.accessioned2022-11-21T22:00:30Z-
dc.date.available2022-11-21T22:00:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКулініч О. А., Андросов В. Ю. Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 203-210.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853-
dc.description.abstractДосліджено методи розмежування електронних товарів та електронних послуг. Розкрито специфічні властивості електронних продуктів. Подано класифікацію видів послуг мережі Інтернет та визначено їх особливості.uk_UA
dc.description.abstractThe research of methods of differentiation of electronic goods from electronic services is conducted. Specific properties of electronic products are opened. The classification of types of service of an Internet network is presented and their features are defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпродуктиuk_UA
dc.subjectінтернет-мережаuk_UA
dc.subjectпродукти інтернет-мережіuk_UA
dc.subjectелектронні продуктиuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectinternet networkuk_UA
dc.subjectInternet productsuk_UA
dc.subjectelectronic productsuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectпродуктыuk_UA
dc.subjectинтернет-сетьuk_UA
dc.subjectпродукты интернет-сетиuk_UA
dc.subjectэлектронные продуктыuk_UA
dc.titleОсобливості формування послуги як продукту інтернет-мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(1)__30.pdf254.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.