Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853
Название: Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі
Авторы: Кулініч, О.А.
Андросов, В.Ю.
Ключевые слова: послуги;продукти;інтернет-мережа;продукти інтернет-мережі;електронні продукти;services;products;internet network;Internet products;electronic products;услуги;продукты;интернет-сеть;продукты интернет-сети;электронные продукты
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кулініч О. А., Андросов В. Ю. Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 203-210.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено методи розмежування електронних товарів та електронних послуг. Розкрито специфічні властивості електронних продуктів. Подано класифікацію видів послуг мережі Інтернет та визначено їх особливості.
The research of methods of differentiation of electronic goods from electronic services is conducted. Specific properties of electronic products are opened. The classification of types of service of an Internet network is presented and their features are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(1)__30.pdf254.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.