Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853
Назва: Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі
Автори: Кулініч, О.А.
Андросов, В.Ю.
Ключові слова: послуги;продукти;інтернет-мережа;продукти інтернет-мережі;електронні продукти;services;products;internet network;Internet products;electronic products;услуги;продукты;интернет-сеть;продукты интернет-сети;электронные продукты
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кулініч О. А., Андросов В. Ю. Особливості формування послуги як продукту інтернет-мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 203-210.
Короткий огляд (реферат): Досліджено методи розмежування електронних товарів та електронних послуг. Розкрито специфічні властивості електронних продуктів. Подано класифікацію видів послуг мережі Інтернет та визначено їх особливості.
The research of methods of differentiation of electronic goods from electronic services is conducted. Specific properties of electronic products are opened. The classification of types of service of an Internet network is presented and their features are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14853
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(1)__30.pdf254.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.