Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14736
Назва: Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні
Автори: Страшинська, Л. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Страшинська Л. В. Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 194-196 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14736
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-195-197.pdf279.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.